قیمت رایگان!

ویژگی های دوره
group
0 دانشجو
language
زبان: فارسی
access_time
2 ساعت
playlist_add_check
چهار مبحث
spellcheck
سطح مطالعه: متوسط
terrain
گواهی پایان دوره

در این کارگاه چه آموزش داده می شود؟

سکوت سازمانی (در انگلیسی Employee Silence یا Organizational Silence) به شرایطی اطلاق می‌شود که در آن اطلاعاتی که می‌تواند برای سازمان مفید باشد به مدیران انتقال نمی‌یابد. این پدیده معمولاً به دلیل عدم ارتباط درست میان مدیران و سرپرست بخش‌ها با کارکنان اتفاق می‌افتد.

مسئولیت تصمیم‌گیری برای صحبت کردن یا سکوت در سازمان، در اغلب اوقات با کارکنان است. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که ایده‌ها، نظرات و دغدغه‌های خود را به زبان آورند یا از منطقه امن خود خارج نشده و سکوت پیشه کنند. در اغلب اوقات، به دلیل همین موضوع شرایط به وجود آمده تغییری نمی‌کنند و حتی کم‌کم به سمت بحرانی شدن نیز می‌روند. نکته مهم اینجاست که سکوت سازمانی تنها میان مدیریت و کارکنان رخ نداده و گاهی اوقات میان کارکنان عادی سازمان هم اتفاق می‌افتد.

اهداف آموزش

  • ایجاد اعتماد و امنیت روانی
  • تشویق فعالیت گروهی و هم‌افزایی
  • تشویق ارائه بازخورد به شیوه درست
  • سکوت مطیع
  • سکوت تدافعی
  • سکوت نوع­دوستانه
۱. مقدمه و معرفی

۱.۱ از سکوت سازمانی تا گفتگو ویدئو

جهت پیش‌نمایش کلیک نمایید.

chat_bubble_outlineنظرات