در این کارگاه چه آموزش داده می شود؟
در یک تعریف کلی میتوان گفت مدیریت یعنی به هدف رساندن سازمان از طریق هدفگذاری، برنامهریزی، هدایت و رهبری افراد و منابع بهگونهای که بر اساس سیاستهای سازمان بوده و ارزشهای موجود در سازمان را ارتقاء دهد.
در اصل میتوان گفت هر فردی در هر مرحلهای از زندگی خود یک مدیر است و باید جهت نیل به اهداف خود از تمام مهارتهای فردی و اجتماعی خود کمک گرفته و بهسوی مقصد هدایت کند. در این زمان است که بهعنوان مدیر خوب میتوان از او قدردانی کرد.
اینکه بتوانیم وظایف مدیران و مهارتهای مورد نیاز یک مدیر را بشناسیم به ما در برداشتن اولین گامهای مدیریتی کمک میکند. کافی است اصول ۵ گانه مدیریتی که در آن اصلیترین وظایف مدیریتی حکم فرماست را بشناسید. خواهید دید که درنهایت علاوه بر اینکه شاهد تحقق اهداف سازمان خواهید بود، بهعنوان یک مدیر خوب و موفق نیز شناخته خواهید شد.
اهداف آموزش
- مشکلی شایع در بین مدیران امروزی
- چند نکته مهم در خصوص قدرت
- خلاق مدیران در استفاده از قدرت
- ۵ استراتژی رفتاری برای مدیران موفق
- رفتار خردمندانه در مدیریت چیست؟
- استراتژی ستاره ها و سیب های گندیده